Thursday, September 24, 2009

Cerita raya!!

Dah 2 thn berturut2 kitorg 3 beradik, aku, Abg Ngah dan Abg Cik saja yang beraya ngn mak dan abah, sbb Along sekali lagi beraya di KB rumah suami. Takpelah bagi can sbb mak abg ipar sakit..tapi sunyilah, sbb 3A takde..(Adli, Aiman, dan Aina). walaucamne pun Aminul, anak abg cik dah boleh buat main, so gelak ngn keletah dia je la. Kitorg dh lm tak bergambar satu famili. Kali terakhir bergambar satu keluarga masa arwah Abg De masih ada. Lepas tu, dah tak ada..lebih2 lg klu Along beraya kat KB. Thn nie, raya kedua baru balik Raub. Selalunya petang raya pertama dah balik..klu tak, ada jugak gmbar ngn famili Raub..
nak rasa meriah sikit raye, balik le KT (Kuala Terengganu). Famili mak besar..majoriti perempuan..heheh! open house sana sini, tp sempat gi open house rumah Teh je. Teh ni, mak cousin aku arwah Lynn..tiap kali dtg umah nie, mesti aku teringatkan Lynn. mcm arwah tu ada jer..kan best klu arwah ada..hmm...gambar kat atas nie, sbhgian dr sepupu yg ada. Sepupu ramai..majoriti mmg perempuan lah..klu belah abah, majoriti lelaki..heheh..

ha..ni bkn gmbr raye..tp ni gmbr yg aku ambik balik yg aku jumpa kat umah makcik. ni jela adik beradik mak, dua org dh meninggal bertahun2 yg dulu..so, mak suruh aku ambik gambar nie, simpan wat kenangan..Yang tinggal Bak Pah, Cik Ngah, Pakcik Lan, Ayah Chor, Mak, Teh, Cik Zan dan Suya..

No comments: