Friday, April 09, 2010

Kisah aku dan Nasi Ayam

Nasi Ayam....... ummmmm... memang favourite aku!!!

Dulu.... hmmm... jgn harap le aku suka makan nasi ayam... bg aku dulu, nasi ayam tu makanan yang pelik.. tu dulu la... zaman 'kebodohan' aku.. (zaman sekolah le tu...).. tp nak jd cerita, ada satu mlm tu (pun ms zaman bebal), perut nie punyalah lapar. Tp, no choice, nasi ayam je yg ada.. (mak bawak balik dr rumah Auntie : bukan makcik tau, tp mak angkat). Nak taknak, mkn je la. Ish! ish.. ntah mcmana 'tersedap' la plak... sejak dr hr itu, terus SUKA!!!! Tahniah la kat Auntie aku tu sbb berjaya buat aku suka mkn nasi ayam!! Skrg, jgn ckp la.. bukan sj suka (malah mcm makanan wajib plak), masak pun terer tau!! Aku jamin la nasi ayam aku masak bestt!! Werrrkkkk... Geli mendengar pujian kepada diri sendiri! Hahaha!!

No comments: