Saturday, May 29, 2010

Fenomena Shahir AF8

~ S H A H I R ~
Lelaki MELAYU Terakhir???
Wah.. jarang sgt aku nak cite psl artis2 nie. Mmg tak penting pun.. Dari dulu smpi skrg aku cuma suka KRU je! Hehehe.. Tp ntah knp ntah, teruja plak nak cite pasal adik yg hensem sorg nie. ~ AHMAD SHAHIR ZAWAWI ~ Juara AF8, nmpk mcm cukup pakejnya. Ala2 Mawi la, but as for me, dia better than Mawi. Hensem, manis, ramah, sopan santun, pemalu, educated dan ada latar belakang didikan agama yg baik. Tu psl ada org kt Shahir nie lelaki melayu terakhir..(wah! terakhir ke??)


Aku mula perasan adanya satu aura dlm diri Shahir nie ms dia nyanyi lagu Arab "Tamaly Maak - Amr Diab".. dgn geleknya tu, "hmm..ok gak bdk nie!!". Sedap lg suara dia dr penyanyi asal. =)

Tak sangka plak aku dan si Shahir nie ada 2 persamaan :
1) Birthday yg sama! - 5 September - hehehe..
2) Keturunan Rao (dia Rao Gopeng, aku Rao Raub) hehehe..



Siapa sangka..dlm pemalu2 si Shahir nie, pak lawak jugak rupanya... adoiii!!!! kelakar betol tgok vid nie.

Harap2 beliau ini tdk lupa diri lps jd artis nie. Susah betol nak tengok artis2 Malaysia yg 'bersih' lg 'suci' skrg nie. Kui..kui..




No comments: